مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 23:102023-11-14سياسي

پاسخگویی در مسأله فرونشست زمین متولی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست کمیته آب کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس به منظور بررسی لایحه کنترل فرونشست زمین و کاهش اثرات آن در کشور با حضور امیرقلی جعفری بروجنی رییس این کمیته، - رییس کمیته آب کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از اینکه وضعیت فرونشست در کشور بحرانی است، گفت: متولی برای پاسخگویی به این موضوع در کشور وجود ندارد و باید از پیشروی آن جلوگیری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست کمیته آب کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس به منظور بررسی لایحه کنترل فرونشست زمین و کاهش اثرات آن در کشور با حضور امیرقلی جعفری بروجنی رییس این کمیته، سمیه رفیعی عضو کمیسیون کشاورزی و رییس فراکسیون محیط زیست مجلس و مسئولان مربوطه برگزار شد.

امیرقلی جعفری بروجنی رییس کمیته آب کمیسیون کشاورزی با انتقاد از اینکه وضعیت فرونشست در کشور بحرانی است، گفت: متولی برای پاسخگویی به این موضوع در کشور وجود ندارد و باید از پیشروی آن جلوگیری کرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه همه ما (دولت و مجلس) در مورد مسأله فرونشست زمین مسئول و مقصر هستیم، تصریح کرد: چنانچه به سمت مدیریت بهره برداری از منابع آب گام برنداریم، هیچ راهکار دیگری برای مقابله با فرونشست وجود ندارد و مصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی در مسأله فرونشست زمین متولی ندارد

پاسخگویی در مسأله فرونشست زمین متولی ندارد