مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:202023-10-29سياسي

پرداخت تسهیلات سربازی به 261 مددجوی امداد خراسان جنوبی


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال، 261 فرزند مددجوی کمیته امداد استان در قالب معافیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید رضا حسینی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: خدمات ارائه شده به فرزندان مددجویان این نهاد شامل معافیت سربازی، کاهش تعرفه خدمت سربازی و انتقالی به محل سکونت آن ها بوده است.

وی تصریح کرد: در همین زمینه از ابتدای امسال 39 نفر از فرزندان پسر بالای 18 سال در خانواده های تحت حمایت این نهاد، در راستای کفالت و سرپرستی خانواده ها، از خدمت مقدس سربازی معاف شدند.

 به گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزون بر این 48 نفر از فرزندان این خانواده ها نیز با حمایت کمیته امداد از کاهش تعرفه صدور کارت معافیت سربازی بهره مند شدند.

حسینی با اشاره به دیگر خدمات این نهاد به فرزندان مددجویان تحت حمایت امداد تصریح کرد: بر اساس توافق و مکاتباتی که با سازمان نظام وظیفه انجام شده است و با توجه به این که فرزندان پسر به نوعی نان آور خانواده محسوب می شوند مقرر شده تا محل خدمت آنان نزدیک محل سکونت باشد به این ترتیب از ابتدای امسال 174 نفر نیز از این خدمات بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات سربازی به 261 مددجوی امداد خراسان جنوبی

پرداخت تسهیلات سربازی به 261 مددجوی امداد خراسان جنوبی