مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-24سياسي

آیین تجلیل از خانواده شهیدان خمبی شوشتری در اهواز برگزار می شود


آیین تجلیل از خانواده معظم شهیدان مجید، احمد و محمود خمبی شوشتری از شهدای دوران دفاع مقدس استان خوزستان با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیین تجلیل از خانواده معظم شهیدان مجید، احمد و محمود خمبی شوشتری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده های معظم شهدا در اهواز دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی برگزار می شود.

این برنامه روز سه شنبه آبان ماه سال 1402 از ساعت 20 آغاز می شود که جمعی از ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام و بسیجیان نیز در این برنامه حضور می یابند.

آیین تجلیل از خانواده معظم شهیدان مجید، احمد و محمود خمبی شوشتری در اهواز، فاز 2 پادادشهر، بلوار وصال، خیابان 47 برگزار می شود که همگان یاد و خاطره این شهدای گلگون کفن را گرامی می دارند.

در این آیین معنوی زیارت عاشورا توسط حاضران زمزمه می شود و حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز به مرثیه سرایی می پردازد.

همچنین سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان نیز در آیین تجلیل از خانواده معظم شهیدان محمد، احمد و محمود خمبی شوشتری سخنرانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل از خانواده شهیدان خمبی شوشتری در اهواز برگزار می شود

آیین تجلیل از خانواده شهیدان خمبی شوشتری در اهواز برگزار می شود