مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-21سياسي

83 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خمیر اجرا می شود


امسال همزمان با «هفته بسیج»،83 عنوان برنامه به محوریت قرارگاه تحول محلات باشعار «بسیج، امید ملت ایران است» در شهرستان بندرخمیر برگزار می شود.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده سپاه ناحیه بندرخمیر گفت: امسال همزمان با هفته بسیج ،83 عنوان برنامه به محوریت قرارگاه تحول محلات باشعار بسیج، امید ملت ایران است در شهرستان بندرخمیر برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار حمید کمالی امروز (سی آبان ماه)، با اعلام این خبر، اظهار کرد: بسیج از همان بدو تشکیل تا به امروز درهمه عرصه های مورد نیاز، نظام وانقلاب خوش درخشیده است.

امروز بسیج مایه افتخار نظام اسلامی وتفکر بسیجی تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور است.

وی با بیان اینکه یک بسیجی همواره مصالح مردم را در نظر می گیرد، گفت: بسیج بعنوان مجموعه ای مردم نهاد بصورت خودجوش برای رفع مشکلات کشور و در سپردن امور به مردم پیشقدم بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان با تأکید براین که بسیج نماد امید آفرینی وجهاد خدمت در جامعه است، افزود: بسیج به واسطه ارتباط گسترده و تنگاتنگی که با آحاد مردم دارد نقش مهمی در همراه کردن مردم دربحث جهاد تبیین دارند که مقام معظم رهبری همواره بر آن تأکید می کنند.

وی در پایان اهم برنامه ها هفته بسیج در شهرستان خمیر تشریح کرد که شامل غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا خانگی وآبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خمیر اجرا می شود

83 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خمیر اجرا می شود