مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:452023-11-18اقتصادي

صادرات ماشین آلات صنعتی طلا و جواهر به کشورهای خارجی


معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: زمانی با اعمال تحریم های ظالمانه ورود ماشین آلات مورد نیاز در صنعت طلا و جواهر به کشور با مشکل مواجه بود ولی اکنون این تحریم ها را بی اثر کرده ایم و به همان کشورهای تحریم کننده ماشین آلات صنعتی دقیق تر و بهتر .

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: زمانی با اعمال تحریم های ظالمانه ورود ماشین آلات مورد نیاز در صنعت طلا و جواهر به کشور با مشکل مواجه بود ولی اکنون این تحریم ها را بی اثر کرده ایم و به همان کشورهای تحریم کننده ماشین آلات صنعتی دقیق تر و بهتر می فروشیم که این افتخار بزرگی برای ماست البته در این زمینه بدون همراهی این صنف کسب چنین موفقیت هایی ممکن نبود.

محمدمهدی برادران در اولین همایش ملی توسعه صادرات مصنوعات طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ و صنایع وابسته در تبریز، افزود: صنعت طلا و جواهر علاوه بر پیشینه زیاد، آینده درخشانی دارد چرا که این صنعت ظرفیت خوبی برای توسعه دارد.

وی نخستین فرصت بهبود در حوزه طلا و جواهر را وجود انسان های موفق و بزرگ دانست و گفت: در حال حاضر بسیاری از صنایع مشکل مالی و تسهیلاتی دارند ولی فعالان این هنر صنعت توانمندی خوبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات ماشین آلات صنعتی طلا و جواهر به کشورهای خارجی

صادرات ماشین آلات صنعتی طلا و جواهر به کشورهای خارجی