مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-01ورزشي

گیتی پسند یک ست هم به تهران نداد


گیتی پسند سومین دیدار رقابت های لیگ برتر را با پیروزی 3 امتیازی پشت سر گذاشت تا ورق ست سوم را نیز به سمت خود بازگردانده و دومین برد خانگی اش را برابر سایپا کسب کند.

- ایسنا/اصفهان گیتی پسند سومین دیدار رقابت های لیگ برتر را با پیروزی 3 امتیازی پشت سر گذاشت تا ورق ست سوم را نیز به سمت خود بازگردانده و دومین برد خانگی اش را برابر سایپا کسب کند.

تیم والیبال گیتی پسند در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز در خانه میزبان سایپا تهران بود که این دیدار خانگی با حساب 3 بر صفر به سود اصفهان میزبان به پایان رسید.

دست اول این بازی از ابتدا با برتری شاگردان عقیلی آغاز شد و با نتیجه 25 بر 17 به سود میزبان به پایان رسید.

دست دوم را مهمان تهرانی بهتر آغاز کرد و توانست امتیازات را پا به پای هم پیش ببرد تا اینکه با قطعی برق بازی برای دقایقی متوقف شد، اما باز هم شاگردان عقیلی با حساب 25 بر 19 برنده این ست شدند.

در ست سوم نیز امتیازات دو تیم پا به پای هم پیش رفت تا اینکه سایپا با یک وقت استراحت ورق را به سمت خود برگرداند و کار را 22 بر 19 پیش انداخت، اما گیتی ها در این ست قصد عقب نشینی نداشتند و با چند دفاع خوب خود را به فاصله یک قدمی سایپا رساندند و با سرویس خوب صحبتی امتیازات را 23 بر 23 برابر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیتی پسند یک ست هم به تهران نداد

گیتی پسند یک ست هم به تهران نداد