مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-06اقتصادي

ساز و کارهای سازمان حمایت به افزایش رفاه مصرف کننده منجر نمی شود


نایب رییس انجمن ملی کیفیت ایران با بیان اینکه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان ضعیف است، گفت: براساس جلساتی که با حضور نمایندگان سازمان حمایت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، فرزین انتصاریان امروز در نشست خبری که به مناسب روز ملی کیفیت برگزار شد، گفت: کیفیت یک مفهوم ذهنی برای مصرف کنندگان است که مسیر متفاوتی را تاکنون گذرانده و از محدوده محصول فراتر رفته است و تضمین کیفیت مدنظر است.

به عبارتی در دنیای امروز سازمان با کیفیت است که می تواند محصول با کیفیت تولید کند و مشتری راضی داشته باشد و اگر آنها نباشند محصول خوب تولید نمی شود، تمرکز دنیا الان از محدود شدن تولید محصول و رضایت مشتری بسیار فراتر رفته است.

  رییس انجمن مدیریت کیفیت ایران بیان داشت: انجمن مدیریت کیفیت به عنوان یک نهاد مردمی و تشکل بخش خصوصی بدنبال مدیریت کیفیت است، به همین منظور باید تحولات جهانی را شناسایی و به جامعه داخلی انتقاد داده و پیگیر باشیم با این تحولات نیز آثار مثبتی در بخش تولید صنعتی و بخش خدمات آشکار می شود.

  وی افزود: متاسفانه قانون گذاری در ایران با کیفیت انجام نمی شود و این در حالی است که برنامه نویسی ما باید با توجه به تغییرات تکنولوژی اتفاق بیفتد نه اینکه چیزی به برنامه های گذشته اضافه شود، لذا برای نوشتن برنامه های توسعه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز و کارهای سازمان حمایت به افزایش رفاه مصرف کننده منجر نمی شود

ساز و کارهای سازمان حمایت به افزایش رفاه مصرف کننده منجر نمی شود