مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-01اقتصادي

برگزاری رزمایش ناوگان خودرویی در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی


مانور مشترک ناوگان خودرویی پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی صبح امروز (چهارشنبه10 آبان ماه) مصادف با هفته نکوداشت پدافند غیرعامل با حضور تیم های عمیاتی با موفقیت برگزار شد.

- ایسنا/بوشهر مانور مشترک ناوگان خودرویی پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی صبح امروز (چهارشنبه10 آبان ماه) مصادف با هفته نکوداشت پدافند غیرعامل با حضور تیم های عمیاتی با موفقیت برگزار شد.

کامبیز صفتی مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در ابتدای این رزمایش به نقش مهم پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در مجموعه پالایشگاه های پارس جنوبی پرداخت و گفت: ضرورت اجرای الزام های پدافندی در بزرگترین مرکز تولید گاز کشور یک امر مهم می باشد و باید با برنامه ریزی دقیق و منظم در این مسیر گام برداریم.

صفتی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل و مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: جایگاه پدافند غیرعامل در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار حائز اهمیت است و خوشبختانه در سال های اخیر با اقدامات نوآورانه و شاخص دستاوردهای خوبی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اهمیت بیانات مقام معظم رهبری در حوادث جاری غزه را، حوادثی آینده ساز دانست و با اشاره به مظلومیت توام با اقتدار مردم پراستقامت غزه، تصریح کرد: دشمن ددمنش و خونخوار، برای جنایت و کشتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش ناوگان خودرویی در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی

برگزاری رزمایش ناوگان خودرویی در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی