مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-16بين الملل

ایران قطعنامه مغرضانه حقوق بشری کانادا را رد می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل روز چهارشنبه به وقت محلی در سخنانی در کمیته سوم هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل افزود: - معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران قطعنامه مغرضانه و با انگیزه سیاسی را که وضعیت حقوق بشر در کشور ما را هدف قرار می دهد، به شدت رد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل روز چهارشنبه به وقت محلی در سخنانی در کمیته سوم هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل افزود: بیایید توجه خود را به کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایالات متحده و رژیم اشغالگر و آپارتاید اسراییل معطوف کنیم - بازیگران همیشگی نقض حقوق بشر و مظنونین همیشگی! کانادا و حامیان این قطعنامه، در حالی قطعنامه علیه ایران را به رأی می برند که خود به قطعنامه ای که خواستار توقف حمام خون و قتل عام زنان و کودکان فلسطینی توسط رژیم اسراییل بود، رأی منفی دادند! این تضاد در واقع نقاب از رویه های استاندارد دوگانه ای را که آنها در قبال حقوق بشر به کار می گیرند، آشکار می کند.

شاید وقت آن رسیده است که گروه دوستان حمایت از ذبح کودکان را تشکیل دهند!متن کامل سخنان معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل به شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قطعنامه مغرضانه حقوق بشری کانادا را رد می کند

ایران قطعنامه مغرضانه حقوق بشری کانادا را رد می کند