مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-28اقتصادي

چرا عشایر خراسان شمالی استقبال چندانی از طرح تولید قراردادی گوشت نداشته اند؟


رییس اداره بهسازی امور تولید اداره کل عشایری خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح تولید قراردادی گوشت در میان عشایر استان، اظهار کرد: استقبال عشایر استان در این دوره از اجرای طرح خیلی زیاد نبوده است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره بهسازی امور تولید اداره کل عشایری خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح تولید قراردادی گوشت در میان عشایر استان، اظهار کرد: استقبال عشایر استان در این دوره از اجرای طرح خیلی زیاد نبوده است.

مهدی خانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه حدود یک ماهی است که این طرح در استان در حال اجرا است، گفت: طی اجرای این طرح نهاده در اختیار دامدار قرار می گیرد و بعد از گذشت حدود چهار ماه یا دامدار باید دام خود را بفروشد و وجه خرید نهاده دامی را به شرکت پشیبانی امور دام بپردازد و یا اینکه بابت وجه نهاده، گوشت قرمز در اختیار این شرکت قرار دهد.

وی افزود: ظرفیت انعقاد قرار داد تا 30 هزار راس دام عشایری است اما تاکنون 112 قرار داد برای 11 هزار و 700 راس منعقد شده است.

خانی ادامه داد: البته در سال جاری یک مرحله دیگر از این طرح اجرایی شد که طی آن میان یک هزار دامدار عشایری برای 10 هزار راس دام، نهاده دامی توزیع شد که این یکی از عواملی است که موجب شده تا دامدار تمایلی برای شرکت در این طرح در حال حاضر نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عشایر خراسان شمالی استقبال چندانی از طرح تولید قراردادی گوشت نداشته اند؟

چرا عشایر خراسان شمالی استقبال چندانی از طرح تولید قراردادی گوشت نداشته اند؟