مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 23:502023-10-30اقتصادي

افزایش بازدارندگی و ارتقای پایداری با رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل


مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، پایداری و توجه به مقوله کیفیت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک امر ذاتی و قانونی تلقی شده که به طور مستمر مطابق استانداردهای ملی و بین المللی در پروژه های عمرانی تسری یافته است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، پایداری و توجه به مقوله کیفیت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک امر ذاتی و قانونی تلقی شده که به طور مستمر مطابق استانداردهای ملی و بین المللی در پروژه های عمرانی تسری یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید کیانپور در پیامی فرارسیدن 8 آبان روز ملی پدافند غیرعامل را تبریک گفت.

در متن پیام مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمده است: رشد، توسعه و اثرگذاری روزافزون ایران اسلامی در همه زمینه ها موجب شده است دشمنان حملات خود را به مراکز تاثیرگذار افزایش داده تا با توقف فعالیت های سودمند، زمینه خدمت رسانی به هموطنان را کاهش دهند.

بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، پایداری و توجه به مقوله کیفیت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک امر ذاتی و قانونی تلقی شده که به طور مستمر مطابق استانداردهای ملی و بین المللی در پروژه های عمرانی تسری یافته و شعار کیفیت، رمز توسعه پایدار نیز همزمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بازدارندگی و ارتقای پایداری با رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل

افزایش بازدارندگی و ارتقای پایداری با رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل