مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 20:402023-10-28بين الملل

عدم پایبندی صهیونیسم ها به معاهدات بین المللی/ تداوم حملات وحشیانه به غزه


نماینده جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه در نسل کشی های مسلمانان در نوار غزه توسط صهیونیست ها صدها نفر در زیر آوارها مانده اند، افزود: صحنه گردان اصلی این جنایت ها آمریکا است.

- ایسنا/گلستان نماینده جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه در نسل کشی های مسلمانان در نوار غزه توسط صهیونیست ها صدها نفر در زیر آوارها مانده اند، افزود: صحنه گردان اصلی این جنایت ها آمریکا است.

ناصر ابوشریف عصر شنبه، 6 آبان ماه 1402 در جمع خبرنگاران استان گلستان با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان شب گذشته خطرناک ترین شب برای غزه بود و بمب های زیادی در غزه و اطراف بیمارستان شفا ریخته شد، اظهار کرد: متاسفانه اینترنت و ارتباطات در نوار غزه قطع شد.

وی با بیان اینکه روزهای قبل آب و برق غزه نیز قطع شده است، ادامه داد: ولی از شب گذشته اینترنت و ارتباطات قطع شد تا کار همه، به خصوص خبرنگاران مختل شود زیرا رژیم صهیونیستی نمی خواهد این جنایت به جامعه جهانی مخابره و ثبت شود.

نماینده جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه دیشب رژیم صهیونیستی به شکلی وحشیانه در دل شب نوار غزه را بمباران کرد، افزود: در این نسل کشی، صدها نفر زیر آوار ماندند و تنها هدف آنها اجبار مردم غزه به مهاجرت یا تسلیم شدن بوده که ما فقط راه مقاومت را ادامه می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پایبندی صهیونیسم ها به معاهدات بین المللی/ تداوم حملات وحشیانه به غزه

عدم پایبندی صهیونیسم ها به معاهدات بین المللی/ تداوم حملات وحشیانه به غزه