مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-18سياسي

اعتراض کاخ سفید به طرح استیضاح بایدن


کاخ سفید در اقدامی نادر طرح تحقیقات استیضاح جو بایدن را از سوی مجلس نمایندگان آمریکا به شدت محکوم کرده است و ادعاهای آنها مبنی بر این اقدام را مورد انتقاد قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاخ سفید در نامه ای شدیدالحن خطاب به بازپرسان جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا که رهبری این تحقیقات را بر عهده داشتند، طرح تحقیقات استیضاح جمهوری خواهان مجلس نمایندگان را در مورد استیضاح جو بایدن رییس جمهور آمریکا را  شدیدا محکوم کرده و آنها را به استفاده نادرست از قدرت های نظارتی کنگره متهم کرد.

نامه ارسالی خطاب به جیمز کامر رییس نظارت مجلس نمایندگان نوشته شده است: آنقدر مصمم به استیضاح رییس جمهور شده اید که حقایق را نادرست بیان کرده اید و شواهد گسترده ای را که ادعاهای شما را رد می کند، نادیده گرفته اید و بارها دلایل تحقیق خود جهت استیضاح بایدن را تغییر داده اید.

نامه توسط ریچارد ساوبر از سوی مشاور ویژه رییس جمهور فرستاده شده است و یکی از نادرترین نمونه های موضع گیری کاخ سفید در محکومیت طرح استیضاح بایدن است.

در نامه مذکور آمده است: همه اسناد و مدارکی را که شما به طور مداوم دریافت کرده اید، نادرست بوده واین حجم از تحریف ها و ادعاهای دروغین مشخص می کند که هیچ شهادت صادقانه ای و اسناد معتبری، شما را برای نادیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کاخ سفید به طرح استیضاح بایدن

اعتراض کاخ سفید به طرح استیضاح بایدن