مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 22:552023-10-25سياسي

الحاق 73 هکتار زمین به شهر بم در راستای نهضت ملی مسکن


در راستای طرح نهضت ملی مسکن، 73 هکتار زمین در فاز اول به محدوده شهرستان بم الحاق شده و باید آماده سازی و انجام و زمین ها در اختیار مردم قرار گیرد.

- ایسنا/کرمان معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، 73 هکتار زمین در فاز اول به محدوده شهرستان بم الحاق شده و باید آماده سازی و انجام و زمین ها در اختیار مردم قرار گیرد.

سیدمصطفی آیت الله موسوی سوم آبان ماه در جلسه رفع موانع پروژه های نیمه تمام شهرستان بم اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، 73 هکتار زمین در فاز اول به محدوده شهرستان بم الحاق شده و باید آماده سازی و انجام و زمین ها در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: امکان ساخت و ساز 1100 واحد وجود دارد و برای واحدای باقی مانده، بعد از طی مراحل الحاق زمین، مشکلی وجود نخواهد داشت.

موسوی در ادامه به آفت سوسک سرخرطومی حنایی اشاره کرد و افزود: مقرر شد که جهاد کشاورزی برای مبارزه با این آفت طرح ارائه دهد و از مجموعه ستاد بحران اعتباری برای آن در نظر گرفته شود.

معاون عمرانی استاندار کرمان در بخش دیگر سخنانش گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان، 500 میلیارد تومان برای بیمارستان 202 تختخوابی تخصیص یافت و پیگیر هستیم بخش دیگر هم تزریق شود که موجب تسریع کار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 73 هکتار زمین به شهر بم در راستای نهضت ملی مسکن

الحاق 73 هکتار زمین به شهر بم در راستای نهضت ملی مسکن