مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 23:252023-11-05بين الملل

دورنمای جنگ 30 روزه مصاف استراتژی و استراگیجی


آیا مجموعه سیاستگذاری هایی که چهار دولت آمریکا ظرف 2 دهه اخیر به اجرا گذاشتند، نفوذ و اقتدار آمریکا را گسترش داد، یا زیرساخت قدرت آمریکا را در غرب آسیا منهدم کرد؟! در واقع آمریکا در کدام دوره در طول 78 ساله پس از جنگ جهانی دوم، - فارس پلاس؛ محمد ایمانی در یادداشتی نوشت: 1- افعی اسراییل، در حال خودخوری است.

خیلی هنر می خواهد یک ارتش برای اشغال منطقه ای به وسعت 360 کیلومتر مربع، حدود 30 هزار تن بمب بر سر ساکنان آن بریزد و ده هزار نفر را قتل عام کند، اما پس از 30 روز جنایت افسارگسیخته، در همان نقطه آغازین درجا بزند.

ارتش اسراییل، نه توانسته وارد عمق غزه شود، نه حماس را از پا درآورده، نه شلیک راکت ها را متوقف ساخته، و نه حتی به یکی از 240 اسیر خود دست یافته است.

بلکه تنها توانسته با بمباران سردرگم، 60 نفر از اتباع به اسارت درآمده خود را بکشد و به افکار عمومی اسراییل ثابت کند که حتی جان صهیونیست ها نیز برای دولت نتانیاهو مهم نیست.

ارتش اسراییل در آغاز مواجهه با حماس هم، شماری از صهیونیست های شهرک نشین را کُشت.

2- منابع صهیونیستی، کشته شدن دست کم 34 افسر و نظامی اسراییل در حملات زمینی چند روز اخیر به غزه را تایید کرده اند و با توجه به سوابق دروغگویی آنها در اعلام تلفات، به احتمال قریب به یقین، شمار تلفات چند روز اخیر آنها سه تا چهار برابر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورنمای جنگ 30 روزه مصاف استراتژی و استراگیجی

دورنمای جنگ 30 روزه مصاف استراتژی و استراگیجی