مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-18سياسي

توسعه کتابخانه ها از جمله مطالبه های بحق مردم است


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان گفت: کتاب وسیله مطمئن فرهنگی است و آثار بسیاری دارد؛ سیر در موضوع های مختلف، دانش و آگاهی را می توانیم از این طریق کتاب کسب کنیم.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان گفت: کتاب وسیله مطمئن فرهنگی است و آثار بسیاری دارد؛ سیر در موضوع های مختلف، دانش و آگاهی را می توانیم از این طریق کتاب کسب کنیم.

ابوالفضل رفیعی امروز (شنبه، 27 آبان ماه) در آیین بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با بیان اینکه کتاب زمینه فرهنگی هر کشوری است، اظهار کرد: از ابتدای تمدن بشر، مفاهیم مهم، اندیشه ها و فرهنگ مورد نیاز برای ادامه حیات جوامع در کتاب ها مطرح شده و کتاب های آسمانی شاخص ترین نمونه اند که توسط خداوند به انبیا منتقل شده است و این نشان می دهد که هر چیز باارزشی باید در قالب کتاب گنجانده شود.

وی بیان کرد: کتاب در طول تاریخ، مسیر درست را به مردم نشان داده است و هر علمی برای ماندگاری نیاز به کتاب داشته و از طریق کتاب بقا یافته است.

یار مهربان وسیله مطمئن فرهنگی است و آثار بسیاری دارد، برای سفر به اعماق تاریخ و سیر در آسمان ها و اعماق زمین نیاز به کتاب داریم.

او ادامه داد: یکی از مهم ترین کارکردهای کتاب، آگاهی دهی و آگاهی بخشی است، آگاهی و دانش در عصر حاضر بیشتر نمود دارد و کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کتابخانه ها از جمله مطالبه های بحق مردم است

توسعه کتابخانه ها از جمله مطالبه های بحق مردم است