مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 20:252023-10-31پزشكي

اولویت دهی به مناطق کم برخوردار برای فعالیت های خیرین سلامت


مدیرکل امور خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یکی از محورهای اصلی این وزارتخانه برای فعالیت خیرین را تمرکز بر مناطق کم برخوردار عنوان کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یکی از محورهای اصلی این وزارتخانه برای فعالیت خیرین را تمرکز بر مناطق کم برخوردار عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد حیدری پور امروز، 9 آبان در اجلاس سالانه مجمع خیرین تأمین سلامت فارس با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص فعالیت های بهداشت و درمان گفت: سه محور اصلی برای فعالیت های خیرین در وزارت بهداشت تعریف شده است که شامل عدالت و شفافیت، اولویت بهداشت و پیشگیری و تمرکز بر مناطق کم برخوردار کشور است.

وی با بیان اینکه در همین راستا اقدامات بزرگی در دست انجام داریم، از آمادگی وزارت بهداشت برای اصلاح قوانین و ضوابطی که مانع کار خیرین است، خبر داد و گفت: این آمادگی وجود دارد تا با همکاری مجلس شورای اسلامی مسائل این حوزه را بررسی و قوانین آن را اصلاح کنیم.

مدیرکل امور خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همچنین فعالیت های خیرین در استان فارس را یادآور شد و افزود: بررسی عملکرد دو ساله دولت سیزدهم در حوزه خیرین و سازمان های مردم نهاد نشان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دهی به مناطق کم برخوردار برای فعالیت های خیرین سلامت

اولویت دهی به مناطق کم برخوردار برای فعالیت های خیرین سلامت