مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-07فناوري

فصلی جدید از فعالیت اینترنت ماهواره ای در ایران


هدف پروژه اینترنت ماهواره ای استارلینک (Starlink) که زیر نظر شرکت اسپیس ایکس(SpaceX) متعلق به ایلان ماسک اداره می شود، رساندن اینترنت پرسرعت به بسیاری از نقاط جهان به خصوص مناطقی است که تا پیش از این دسترسی به شبکه اینترنت در آنها ممکن نبوده است.

- هدف پروژه اینترنت ماهواره ای استارلینک (Starlink) که زیر نظر شرکت اسپیس ایکس(SpaceX) متعلق به ایلان ماسک اداره می شود، رساندن اینترنت پرسرعت به بسیاری از نقاط جهان به خصوص مناطقی است که تا پیش از این دسترسی به شبکه اینترنت در آنها ممکن نبوده است.

این روزها بحث حول محور اینترنت ماهواره ای استارلینک داغ است و پرسش های زیادی در این مورد مانند اینکه اینترنت ماهواره ای چیست، مطرح می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه فعالیت اینترنت ماهواره ای در سایر کشورها شتاب گرفت، این فناوری چند سالی است که در ایران هم مورد توجه قرار گرفته و پس از گذشت چندین ماه از چگونگی نحوه فعالیت این نوع ماهواره در کشور، اخیرا در جلسه هیات مقررات رادیویی اتحادیه بین المللی مخابرات، شرکت اسپیس ایکس مکلف به همکاری با جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای خود شده است.

  اما هدف پروژه اینترنت ماهواره ای استارلینک (Starlink) که زیر نظر شرکت اسپیس ایکس(SpaceX) متعلق به ایلان ماسک اداره می شود، رساندن اینترنت پرسرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصلی جدید از فعالیت اینترنت ماهواره ای در ایران

فصلی جدید از فعالیت اینترنت ماهواره ای در ایران