مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-13اقتصادي

بررسی توسعه سرمایه گذاری گردشگری چهارمحال و بختیاری در دور دوم سفر رییس جمهور


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در نشست با معاون اجرایی رییس جمهور، ظرفیت ها و زمینه های توسعه سرمایه گذاری گردشگری استان بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد،  محمدکاظم منزوی گفت: در نشست با محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور، ظرفیت ها و زمینه های توسعه سرمایه گذاری گردشگری چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این نشست ورود سرمایه گذاران جدید واحدهای صنعتی، کشاورزی و دامپروری برای سرمایه گذاری در این استان بررسی شد.

وی افزود: تعیین تکلیف پتروشیمی بروجن، رفع مشکل پتروشیمی لردگان، توسعه شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن در نشست با معاون رییس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

منزوی تصریح کرد: در این نشست همچنین مقرر شد تعهدات سفر نخست رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری تا پایان سال جاری بررسی و انجام شود.

وی یادآور شد: در نشست با معاون اجرایی رییس جمهور مقرر شد سرفصل جدیدی برای تسهیلات خُرد و کم بهره مخصوص تولیدکنندگان ارائه و به عنوان مصوبه دور دوم سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این نشست بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری شامل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی توسعه سرمایه گذاری گردشگری چهارمحال و بختیاری در دور دوم سفر رییس جمهور

بررسی توسعه سرمایه گذاری گردشگری چهارمحال و بختیاری در دور دوم سفر رییس جمهور