مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-21پزشكي

از اضطراب و خشم تا افسردگی؛ آنچه کودکان و زنان غزه تجربه می کنند


مدیر گروه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به عوارض استفاده از سلاح های سنگین و اشغال در میان زنان و کودکان در جنگ غزه، - از اضطراب و خشم تا افسردگی؛ آنچه کودکان و زنان غزه تجربه می کنند ایسنا/خوزستان مدیر گروه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به عوارض استفاده از سلاح های سنگین و اشغال در میان زنان و کودکان در جنگ غزه، گفت: این عوارض شامل از دست دادن فرصت های آموزشی، تعرض به حقوق انسانی، بروز بیماری های روانی مانند افسردگی، اضطراب، به ویژه استرس پس از سانحه، نگرانی، خشم و بی ثباتی روانی هستند.

دکتر رضا دواساز ایرانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جنایاتی که توسط رژیم صهیونیستی در غزه در حال رخ دادن است و تبعات آن بر سلامت روان اظهار کرد: حملات نظامی و تنش های مسلحانه همواره عوارض جسمانی و روانی و اجتماعی جدی به ویژه در زنان و کودکان همراه دارند.

وی افزود: در حملات اسراییل به غزه از طریق بمباران هوایی، استفاده از سلاح های سنگین و همچنین اشغال و حصارها، زنان و کودکان در معرض خطر بیشتری قرار می گیرند.

مدیر گروه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت خوزستان گفت: این عوارض شامل از دست دادن فرصت های آموزشی، تعرض به حقوق انسانی، بروز بیماری های روانی مانند افسردگی، اضطراب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اضطراب و خشم تا افسردگی؛ آنچه کودکان و زنان غزه تجربه می کنند

از اضطراب و خشم تا افسردگی؛ آنچه کودکان و زنان غزه تجربه می کنند