مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-14بين الملل

ادامه وعده های بلینکن به اوکراین برای فصل زمستان


در بحبوحه احتمالاتی مبنی بر حملات مجدد روسیه به زیرساخت های کی یف، وزیر خارجه آمریکا به رییس دفتر ریاست جمهوری اوکراین نسبت به تداوم کمک های واشنگتن به خصوص در فصل زمستان وعده داد.

- در بحبوحه احتمالاتی مبنی بر حملات مجدد روسیه به زیرساخت های کی یف، وزیر خارجه آمریکا به رییس دفتر ریاست جمهوری اوکراین نسبت به تداوم کمک های واشنگتن به خصوص در فصل زمستان وعده داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا پس از تازه ترین سفرهایش به خاورمیانه و آسیا و پیش از نشست آسیا-پاسفیک در سان فرانسیسکو، توقف کوتاهی در کی یف داشته و روز دوشنبه با آندری یرماک رییس دفتر ریاست جمهوری اوکراین دیدار کرد.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، علی رغم تمرکز آمریکا بر غرب آسیا، جو بایدن، رییس جمهوری این کشور وعده داده تا کمک های میلیاردی خود به اوکراین را حفظ کند.

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت: ما در تمامی گفت وگوهای خود با مقامات دولت اوکراین به طور شفاف توضیح می دهیم که ما در کنار آن ها خواهیم ایستاد و به حمایت های خود ادامه خواهیم داد.

این سخنگو افزود: بلینکن با یرماک درباره اقداماتی که می توان جهت محافظت از زیرساخت های اوکراین در فصل زمستان انجام داد، گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه وعده های بلینکن به اوکراین برای فصل زمستان

ادامه وعده های بلینکن به اوکراین برای فصل زمستان