مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-18سياسي

هر جا ردپایی از امریکا و اسراییل باشد ما پای آنهارا قطع خواهیم کرد


فرمامده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: به امریکا و اسراییل و کشورهای همراه آنان اعلام می کنیم هر جا رد پایی از امریکا و اسراییل باشد ما پای آنها را قطع خواهیم کرد و باید بدانند که ماندگاری از آن اسلام است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان الله گشتاسبی در سخنرانی راهپیمایی ضدصهیونیستی و حمایت از مردم غزه سنندج اظهار کرد: خدا را شاکرم که امروز مردم کردستان همچون ملت ایران با این حضور باشکوه در دفاع از مردم مظلوم غزه حماسه آفریدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با قدردانی از همه مردم استان در حماسه استقبال از رییس جمهور در سفر دوم به کردستان، افزود: مردم کردستان همواره در اینچنین برنامه هایی حماسه می آفرینند.

وی تصریح کرد: مردم کردستان و ملت ایران در طول 45 سال عمر بابرکت انقلاب همواره همراه بوده اند و این نظام با پرچمداری رهبری و پشتیبانی ملت تداوم می یابد.

وی خاطرنشان کرد: مردم 45 سال پیش آمدند و با رهبری امام راحل انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و دستورات دین را اجرایی کردند و از آن روز دشمنان برای انحراف در مسیر انقلاب تلاش می کنند.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: انقلاب با توکل مردم از تمامی اقوام و ادیان به خدای متعال، توجه مردم به رهبری امام و فرامین ایشان محقق شد و این مسیر ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر جا ردپایی از امریکا و اسراییل باشد ما پای آنهارا قطع خواهیم کرد

هر جا ردپایی از امریکا و اسراییل باشد ما پای آنهارا قطع خواهیم کرد