مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-14سياسي

پیگیری ساخت کتابخانه استاندارد در 2 شهرستان همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان اعلام کرد: احداث کتابخانه استاندارد(کتابخانه شهید هاشمی) در کبودراهنگ و کتابخانه روستای توانه در شهرستان نهاوند در حال پیگیری است.

- ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان اعلام کرد: احداث کتابخانه استاندارد(کتابخانه شهید هاشمی) در کبودراهنگ و کتابخانه روستای توانه در شهرستان نهاوند در حال پیگیری است.

عاطفه زارعی سه شنبه 23 آبان در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته کتاب پرداخت و اظهار کرد: 1300 برنامه فرهنگی در هفته کتاب شامل 17 برنامه استانی، 125 برنامه شهرستانی و 1158 برنامه کتابخانه ای در نظر گرفته شده است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر 118 کتابخانه عمومی در استان همدان فعالیت می کند که 107 باب آن نهادی و 11 باب به صورت مستقل و مشارکتی فعالیت می کنند این در حالیست که تعداد کتابخانه های عمومی در ابتدای دولت سیزدهم 115 باب بوده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان اضافه کرد: از این تعداد، 70 باب کتابخانه شهری، 47 باب کتابخانه روستایی و یک باب سیار شهری است البته خودروی کتابخانه سیار شهرستان اسدآباد نیز خریداری شده که در حال آماده سازی و تجهیز است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر زیربنای کتابخانه های عمومی استان همدان 48 هزار و 17 مترمربع است که در ابتدای دولت سیزدهم 45 هزار و 871 مترمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ساخت کتابخانه استاندارد در 2 شهرستان همدان

پیگیری ساخت کتابخانه استاندارد در 2 شهرستان همدان