مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 21:502023-11-04اقتصادي

بیش از 3 هزار طرح نیمه تمام در آذربایجان غربی افتتاح شده است


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهتمام ویژه دولت سیزدهم در راستای افتتاح طرح های نیمه تمام در کل کشور، گفت: بیش از 3 هزار طرح نیمه تمام از ابتدای فعالیت دولت در آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهتمام ویژه دولت سیزدهم در راستای افتتاح طرح های نیمه تمام در کل کشور، گفت: بیش از 3 هزار طرح نیمه تمام از ابتدای فعالیت دولت در آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده است.

محمدصادق معتمدیان امروز 13 آبان در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی و تجلیل از دستگاه هایی اجرایی برتر استان آذربایجان غربی افزود: برای بهره برداری از این طرح ها، 230 هزار میلیارد ریال اعتبار در شهرستان های مختلف استان هزینه شده است.

وی هم چنین با اشاره به شکوفایی بخش های مختلف در آذربایجان غربی با همت دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: این امر در ارتقای شاخص های مختلف نمایان بوده و کاهش نرخ بیکاری، کاهش محرومیت، توسعه صادرات و همچنین شکوفایی مرزها از جمله این شاخص هاست.

استاندار آذربایجان غربی افزود: طی 2 سال گذشته بیشترین میزان امنیت پایدار موجود در مرزهای استان در 45 سال اخیر را شاهد بوده ایم و همین موضوع زمینه ارتقای سرمایه گذاری را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 هزار طرح نیمه تمام در آذربایجان غربی افتتاح شده است

بیش از 3 هزار طرح نیمه تمام در آذربایجان غربی افتتاح شده است