مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:552023-10-24سياسي

توانمندسازی 505 نفر از زنان سرپرست خانوار هرمزگانی


مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از توانمندسازی 505 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان امروز در گفت وگو با خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: اشتغال زایی و کمک به خودکفایی مددجویان از مهم ترین فعالیت های توانمند سازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد محسوب می شود که از اهداف شاخص این نهاد، ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار و  ایجاد منزلت اجتماعی و استقلال مالی و در نتیجه خودکفایی آنان می باشد.

باسره افزود: در همین راستا این نهاد طی شش ماهه نخست سالجاری با پرداخت 32 میلیارد و 590 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی برای 475 زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد در استان هرمزگان اشتغال پایدار ایجاد کرده است که بیشترین پرداختی تسهیلات اشتغال به مشاغل خرد و صنایع دستی می باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین 30 نفر از زنان سرپرست خانوار از طریق کاریابی که توسط کمیته امداد برای آنان صورت پذیرفته است، شاغل شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های موثر در کمک به توانمند سازی خانواده های تحت حمایت این نهاد آموزش های فنی و حرفه ای می باشد، تصریح کرد: از ابتدای سال 1402 تا پایان شهریور ماه با همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی 505 نفر از زنان سرپرست خانوار هرمزگانی

توانمندسازی 505 نفر از زنان سرپرست خانوار هرمزگانی