مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-18دانش

امتیاز مقالات سامانه «نان» بیشتر شود


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به مقالات علمی اثربخش که برای پاسخ به نیاز دستگاه های اجرایی در سامانه «نان» منتشر می شود و نیاز دستگاه را برطرف می کند، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به مقالات علمی اثربخش که برای پاسخ به نیاز دستگاه های اجرایی در سامانه نان منتشر می شود و نیاز دستگاه را برطرف می کند، امتیاز بیشتری داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین خسروپناه در نشست شورای راهبری مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) که با حضور وزیر علوم برگزار شد، ضمن قدردانی از وزیر علوم و رییس مؤسسه پایش علوم و فناوری و پایگاه استنادی جهان اسلام که یک مجموعه نیمه جان را جان تازه بخشیده و در مسیر رشد قرار دادند، نکات خود را برای فعالیت بهتر آن اعلام کرد و گفت: اگر مؤسسه پایش علوم و فناوری و پایگاه استنادی جهان اسلام فقط ارزیابی و رتبه بندی مجلات را برعهده داشته باشد، مجلات ما رشد نمی کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: راه اندازی سامانه نان یک ضرورت بود و برای تکمیل فعالیت آن پیشنهاد می کنم برای سایر دستگاه های اجرایی و سازمان ها نیز امکان طرح نیاز در سامانه ایجاد شود.

خسروپناه افزود: امکان نیازهای کشور به صورت موضوعی مانند موضوع مسائل خانواده و آسیب های اجتماعی جامعه نیز در سامانه نان ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز مقالات سامانه «نان» بیشتر شود

امتیاز مقالات سامانه «نان» بیشتر شود