مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-14فرهنگي

رقابت 40قصه گو در مرحله استانی25مین جشنواره بین المللی قصه گویی در کردستان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان از رقابت 40 قصه گو در مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد و گفت: - حمیدرضا گوهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان برگزاری بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کردستان 140 اثر در بخش کتابخانه ای به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به بررسی و پایش آثار توسط کمیته داوری گفت: پس از بررسی های کارشناسی آثار رسیده به دبیرخانه استان، تعداد 40 قصه گو برای رقابت در مرحله استانی دعوت شدند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با بیان اینکه مرحله استانی این دوره از جشنواره قصه گویی در در روزهای 24 و 25 آبان جاری در سنندج برگزار می شود، افزود: از این تعداد 18 نفر در بخش ملی، مدرن و کلاسیک و بخش بزرگسال، 15 نفر اعضا دختران و پسران، سه نفر در بخش زبان اشاره، سه نفر در بخش پدربزرگ مادربزرگ ها و یک نفر در بخش غزه، به رقابت می پردازند.

رییس بیست وپنجمین جشنواره قصه گویی کانون استان کردستان با اشاره به اهمیت دوره کودکی و تأثیر این سنین در شکل گیری فرهنگ سازی درست گفت: هر زمانی که ما بخواهیم فرهنگی را در جامعه نهادینه کنیم باید از بچه ها و نسل کودک شروع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 40قصه گو در مرحله استانی25مین جشنواره بین المللی قصه گویی در کردستان

رقابت 40قصه گو در مرحله استانی25مین جشنواره بین المللی قصه گویی در کردستان