مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:152023-11-20سياسي

راەاندازی مرکز توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی در کردستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر، مجتمع چند منظوره رفاهی، - ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر، مجتمع چند منظوره رفاهی، اقتصادی و توانمندسازی در سنندج احداث می شود.

مهدی رمضانی امروز (29آبان) در دومین دوره انتخابات تعیین نمایندگان سازمان های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت استان، اظهار کرد: در حوزه اجتماعی اگر بتوانیم بسیاری از مسائل را کنترل کنیم و تمرکزی بر آن داشته باشیم طبیعتا به مسائل امنیتی و موارد بغرنجی که امروز جوامع با آن درگیر هستند، نمی رسیم.

وی اضافه کرد: ما امروز با معلول هایی از جمله طلاق، اعتیاد، خودکشی و بسیاری از مشکلات اجتماعی مبارزه می کنیم؛ شاید اگر علت این آسیب ها را به خوبی پایش و تحلیل می کردیم اکنون درگیر این معلول هایی که به صورت فزاینده در جامعه در حال رشد و تکثیر هستند، نبودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه ضمن قدردانی از دغدغه مندی سمن ها و تشکل های مردمی در استان گفت: امیدوارم جوانان داوطلب در این عرصه با تاسی از فداکاری پیشکسوتان این حوزه در حل مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راەاندازی مرکز توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی در کردستان

راەاندازی مرکز توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی در کردستان