مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-13اقتصادي

تعهد 66 میلیارد تسهیلات ادوات کشاورزی برای طرح جهش تولید در لرستان


رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان از تعهد 66 میلیارد تومان تسهیلات با تأمین 508 دستگاه ادوات کشاورزی و سود 4 درصد با بازپرداخت 7 ساله برای کشاورزان استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان از تعهد 66 میلیارد تومان تسهیلات با تأمین 508 دستگاه ادوات کشاورزی و سود 4 درصد با بازپرداخت 7 ساله برای کشاورزان استان خبر داد.

مجید طائف بیست و دوم آبان ماه در گردهمایی و نشست تخصصی کارشناسان ناظر پهنه طرح جهش تولید در دیمزارهای لرستان با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با تمام عوامل اجرایی جهش تولید که اعضای ستاد هستند پای کار آمدند، اظهار کرد: مدیران شهرستان، کارشناسان مجری و مسئولین مراکز خدمات و کارشناسان و عوامل نظارتی که تعداد آن ها 450 نفر کارشناس است در این نشست حضور دارند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان یکی دیگر از اهداف این نشست را ثبت درست اطلاع در سامانه و ادوات کشاورزی دانست و افزود: تعهد امسال 66 میلیارد تومان تسهیلات با سود 4 درصد و بازپرداخت 7 ساله است که تا کنون 54 ادوات کشاورزی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان جذب شد.

طائف با تاکید بر بحث نهاده های کشاورزی که باید در اختیار کشاورزان قرار بگیرد که شامل سم، کود، بذر مال، اسیدها و غیره است، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال که سال سوم ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد 66 میلیارد تسهیلات ادوات کشاورزی برای طرح جهش تولید در لرستان

تعهد 66 میلیارد تسهیلات ادوات کشاورزی برای طرح جهش تولید در لرستان