مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-13حوادث

معاون فرماندهی انتظامی مازندران: مدت خدمت دوره ضرورت، تغییری نخواهد کرد


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: مدت خدمت دوره ضرورت، تغییری نخواهد کرد؛ به شایعات توجه نشود .

- معاون فرماندهی انتظامی مازندران: مدت خدمت دوره ضرورت، تغییری نخواهد کرد ایسنا/مازندران معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: مدت خدمت دوره ضرورت، تغییری نخواهد کرد؛ به شایعات توجه نشود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا کریم پور در تشریح جزییات این خبر، گفت: مدت خدمت دوره ضرورت در قوانین موجود تعیین تکلیف شده است و برابر ماده چهار قانون خدمت وظیفه عمومی، در صورتی که مشمولان، مازاد و یا کمتر از تعداد مورد نیاز باشند، ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به پیشنهاد کاهش یا افزایش مدت خدمت دوره ضرورت اقدام می کند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان، تصریح کرد: با توجه به کاهش سه ماهه مدت خدمت دوره ضرورت که اخیرا بر این اساس ابلاغ شده است، هیچ تغییری در قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی از قبیل معافیت جدید یا کاهش مدت خدمت در دستور کار نیست.

سرهنگ کریم پور با تاکید بر این که تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی پیرامون مقررات خدمت سربازی، سازمان وظیفه عمومی فراجا است از تمامی جوانان خواست: ضمن عدم توجه به گمانه زنی ها و شایعات طرح شده از جانب افراد غیر مسئول در این حوزه، برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندهی انتظامی مازندران: مدت خدمت دوره ضرورت، تغییری نخواهد کرد

معاون فرماندهی انتظامی مازندران: مدت خدمت دوره ضرورت، تغییری نخواهد کرد