مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 18:102023-10-24حوادث

دستگیری مأمور قلابی دستگاه های پوز واحدهای صنفی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: با وقوع یک فقره کلاهبرداری و سرقت از کارت عابر بانک مالک یک واحد صنفی در جنوب تهران و شکایت نامبرده به اداره آگاهی تهران بزرگ، - رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی در تهران که تحت عنوان مأمور از 20 متصدی واحدهای صنفی کلاهبرداری و سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: با وقوع یک فقره کلاهبرداری و سرقت از کارت عابر بانک مالک یک واحد صنفی در جنوب تهران و شکایت نامبرده به اداره آگاهی تهران بزرگ، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی که خانم میانسال و متصدی یک واحد صنفی بود توضیح داد مردی که خود را مأمور دستگاه پوز معرفی می کرد کارت عابر بانک وی را دریافت کرده تا برای استعلام گردش مالی به دستگاه پوز بکشد و پس از گذشت مدتی متوجه می شود که کل موجودی وی از کارتش کسر شده است و کارتی که مأمور پوز در اختیار وی قرار داده است تقلبی است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: بنا بر حساسیت موضوع کارآگاهان با بکارگیری روش های اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ سارق با استفاده از کارت شاکی با مراجعه به یک مغازه طلا فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مأمور قلابی دستگاه های پوز واحدهای صنفی

دستگیری مأمور قلابی دستگاه های پوز واحدهای صنفی