مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-07سياسي

دستیار فرمانداران شهرهای راسک و سرباز معرفی شدند


دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی دولت گفت: با معرفی دستیار فرمانداران راسک و سرباز، تا امروز 7 دستیار فرماندار در شهرستان های استان منصوب شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا جعفری اظهار داشت: پس از گذشت چندین ماه از روند مصاحبه و گزینش و سپس ارزیابی گزینه های پیشنهادی، طی هفته های گذشته روند انتصاب دستیار فرمانداران شروع شده است و تا پیش از این پنج شهرستان دستیار فرمانداران شان معارفه شدند که در ادامه این روند آقای بزرگ زاده در شهرستان راسک و آقای ملک رییسی در شهرستان سرباز به عنوان دستیار فرماندار در امر مردمی سازی دولت معارفه و فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: همانطور که در مراسم معارفه سایر دستیار فرمانداران نیز تاکید کردیم، مهمترین هدف شکل گیری ستاد حکمرانی مردم و جایگاه دستیار فرمانداران پیگیری مطالبات مردم خارج از روند پیچیده اداری در سریع ترین زمان ممکن است و دستیار فرمانداران باید به این مهم اهتمام بورزند.

جعفری ادامه داد: تلاش جهت تشکیل حلقه های نخبگانی، گروه های مسئله محور و استفاده از نظرات و پیشنهادات و حتی حمایت از حلقه های میانی و طرح های پیشنهادیشان از مهمترین وظایف دستیار فرمانداران در راستای تحقق شعار مردمی سازی دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار فرمانداران شهرهای راسک و سرباز معرفی شدند

دستیار فرمانداران شهرهای راسک و سرباز معرفی شدند