مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-08سياسي

موفقیت برنامه توانمندسازی مددجویان، ثمره ی خدمات کاربردی کمیته امداد است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با بیان اینکه امداد کاربردی ترین و موثرترین خدمات را به نیازمندان ارائه می دهد، گفت: موفقیت در برنامه توانمندسازی مددجویان و جامعه هدف نتیجه اینگونه خدمات کاربردی است.

- ایسنا/ایلام رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با بیان اینکه امداد کاربردی ترین و موثرترین خدمات را به نیازمندان ارائه می دهد، گفت: موفقیت در برنامه توانمندسازی مددجویان و جامعه هدف نتیجه اینگونه خدمات کاربردی است.

دکتر امین دوست محمدی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: نظام اداری و تشکیلاتی کمیته امداد از نظامهای علمی و به روز شده کشورمان است و به همین خاطر شاهد پویایی در حوزه خدمت رسانی این دستگاه هستیم.

وی با عنوان اینکه امداد همواره ارتباط موثر و مناسبی با گروه ها و دستگاه های اداری دارد، گفت: در عین حال بهترین ارتباط را با جامعه مددجویی داشته و بر نیازمندی های آنان اشراف دارد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد از دستگاه هایی است که در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان و جامعه هدف، همواره اهداف خود را عملیاتی و محقق کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از خدمات کمیته امداد استان گفت: گستردگی جامعه هدف کمیته امداد و متنوع بودن نیازهای آنان مأموریت های کمیته امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت برنامه توانمندسازی مددجویان، ثمره ی خدمات کاربردی کمیته امداد است

موفقیت برنامه توانمندسازی مددجویان، ثمره ی خدمات کاربردی کمیته امداد است