مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-21سياسي

تفکر بسیج جهان شمول است


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تفکر و فرهنگ بسیج جهان شمول است و معطوف به زمان و مکان خاص نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدن، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای وحدت و امنیت که در شهر چابهار برگزار شده بود، اظهار داشت: هفته بسیج را به همه شما بسیجیان جبهه حق تبریک عرض می کنم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی می خورند؛ شهدا شادند و در بهشت برین زندگی می کنند.

شفایی تصریح کرد: شهدا ویژگی هایی داشتند که خداوند متعال آن ها راطلببد و انتخاب کرد؛ خداوند شهدا را انتخاب کرد و برگزید و خون بهای آنان نیز خود خداوند می باشد.

وی افزود: به استناد تاریخ تفکر بسیجی از گذشته و دیرباز وجود داشته است؛ این تفکر مقدس در زمان پیامبران و از آغاز بعثت پیامبر عظیم الشان اسلام دیده شده است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: بسیج چیزی جز تفکر حق طلبی، تفکر دفاع از مظلوم، تفکر مقابله با ستم و استکبار نیست؛ امام خمینی رحمت الله با شناخت دقیق نسبت به تاریخ، ضرورت سازماندهی این فرهنگ را احساس و دستور تشکیل این شجره طیبه را صادر نمود.

شفایی در ادامه گفت: شجره طیبه بسیج در پیدایش انقلاب اسلامی نقش داشت و در دوران مبارزاتی انقلاب و در تاسیس و استمرار آن نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیج جهان شمول است

تفکر بسیج جهان شمول است