مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-13سياسي

هنر ارزشمند مازندران در معماری و شهرسازی جریان داشته باشد


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی،اجتماعی استانداری مازندران خواستار تشکیل دبیرخانه دائمی نکوداشت روز مازندران شد و گفت: هنر ارزشمند مازندران باید در معماری و شهرسازی جریان داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی صبح امروز در آیین اختتامیه هفته بزرگداشت مازندران که در تالار مرکزی ساری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام 10هزار و400شهید دوران دفاع مقدس مازندران و ادای احترام به شهدای مظلوم غزه اظهار کرد: هر ملتی سرمایه ها و داشته هایی دارد و به آنها افتخار می کند و استان مازندران سرشار از سرمایه های خدادادی و انسانی است که باید شناسایی و معرفی شود.

وی از مازندران به عنوان دیار علویان، قهرمانان، میدان داران، مفاخر علمی و دینی و جلوداران عرصه ایثار و شهادت یاد کرد و گفت: همه محققان، فرهیختگان و پژوهشگران باید برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های این خطه از شمال کشور به صف شوند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه مازندران با این عقبه تمدنی و پیشینه فرهنگی، علمی و دینی، مسئله اش باید این باشد که باورها و اعتقادات این دیار نتوانسته به نظام رفتاری مردم تبدیل شود، افزود: چرا تمدن غنی مازندران در معماری و شهرسازی استان نقش کمرنگ دارد؛ چرا فرهنگ غنی مازندران درسبک زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر ارزشمند مازندران در معماری و شهرسازی جریان داشته باشد

هنر ارزشمند مازندران در معماری و شهرسازی جریان داشته باشد