مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-19ورزشي

والیبال مقابل وزارت ورزش نیست/ تا آخرین روز پیگیر سرمربی هستیم


مشاور امور اجرایی فدراسیون والیبال با اشاره به پایان دوران ریاست چهارساله داورزنی در این فدراسیون گفت: قوانین داخلی و بین المللی را به وزیر ورزش تقدیم کرده ایم و قطعا با در نظر گرفتن تمام جوانب در این مورد تصمیم گیری می کند.

- مشاور امور اجرایی فدراسیون والیبال با اشاره به پایان دوران ریاست چهارساله داورزنی در این فدراسیون گفت: قوانین داخلی و بین المللی را به وزیر ورزش تقدیم کرده ایم و قطعا با در نظر گرفتن تمام جوانب در این مورد تصمیم گیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوره ریاست چهارساله محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال 29 آبان به پایان می رسد.

در این راستا قرار بود مجمع عمومی فوق العاده برگزار و سرپرست فدراسیون انتخاب شود اما وزارت ورزش و جوانان با برگزاری این مجمع موافقت نکرد و اعلام شد این مجمع در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

میلاد تقوی، مشاور امور اجرایی فدراسیون در این مورد به ایسنا گفت: هفته گذشته جلسه ای بین آقای داورزنی، وزیر ورزش و معاونت قهرمانی وزارت ورزش برگزار و مقرر شد که برای تعیین تکلیف سرپرستی، مجمع فوق العاده برگزار شود.

با توجه به اینکه پایان دوره آقای داورزنی 29 آبان بود و بر اساس همان توافق شفاهی صورت گرفته، تاریخ 29 آبان را برای برگزاری مجمع پیشنهاد دادیم و اطلاع رسانی هم کردیم اما وزارت ورزش در این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال مقابل وزارت ورزش نیست/ تا آخرین روز پیگیر سرمربی هستیم

والیبال مقابل وزارت ورزش نیست/ تا آخرین روز پیگیر سرمربی هستیم