مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-01بين الملل

شویگو: تلاش اوکراین برای حمله به مواضع روسیه ناموفق است


وزیر دفاع روسیه امروز با بیان اینکه نظامیان اوکراینی خسته و فرسوده شده اند، گفت که با وجود عرضه انواع جدید تسلیحات توسط ناتو، رژیم کی یف در حال شکست خوردن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی شویگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) روند عملیات های تهاجمی اوکراین موسوم به ضدحملات را ناموفق و شکست خورده توصیف کرد.

شویگو طی سخنرانی در جمع فرماندهان ارتش و مقامات ارشد نظامی روسیه گفت: واحدهای روسی در منطقه عملیات ویژه نظامی پیشروی کرده و خطوط مقدم و تأسیسات مهمتری [از اوکراین] را تحت کنترل درآوردند .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی درباره ضدحملات اوکراین توضیح داد: تلاش نیروهای اوکراینی برای حمله به محورهای زاپروژیا، دونتسک و خرسون مذبوحانه و ناموفق بوده و متحمل خسارات سنگینی شده اند .

وزیر دفاع روسیه با بیان اینکه نظامیان اوکراینی خسته و فرسوده شده اند اما در مقابل روحیه نیروهای روس در حال افزایش است، اظهار داشت: با وجود عرضه انواع جدید تسلیحات توسط ناتو، رژیم ک ییف در حال شکست خوردن است .

طبق این گزارش، شویگو با ارائه آماری درباره مقابله با حملات هوایی اوکراین نیز تصریح کرد: طی یک ماه گذشته، نیروهای پدافند هوایی روسیه بیش از 1400 هواگرد دشمن شامل 37 جنگنده و 6 موشک آتاکماس را منهدم کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شویگو: تلاش اوکراین برای حمله به مواضع روسیه ناموفق است

شویگو: تلاش اوکراین برای حمله به مواضع روسیه ناموفق است