مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 19:552023-10-30بين الملل

رژیم صهیونیستی بر خلاف آموزه های یهودیت دست به کشتار می زند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خاخام یونس حمامی لاله زار رهبر دینی جامعه کلیمیان در تجمع کلیمیان تهران در کنیسه یوسف آباد ضمن محکومیت جنایات صهیونیست ها در غزه گفت: - رهبر دینی جامعه کلیمیان گفت: ارزش انسان به بعد مادی و ملیت او نیست بلکه به میزان خوبی و تقوایی است که دارد و متاسفانه رژیم صهیونیستی بر خلاف آموزه های دین یهودیت دست به کشتار می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خاخام یونس حمامی لاله زار رهبر دینی جامعه کلیمیان در تجمع کلیمیان تهران در کنیسه یوسف آباد ضمن محکومیت جنایات صهیونیست ها در غزه گفت: جز باور ها و اعتقادات یهودیت بعد از اعتقاد به خدای یگانه، ارزش انسانی است و اینکه هر انسانی به عنوان یک وجود الهی با ارزش است.

وی افزود: ارزش انسانی به بعد مادی نیست که از کدام قوم و ملیت است بلکه ارزش انسان به میزان خوبی و تقوایی است که دارد و متأسفانه رژیم صهیونیستی بر خلاف آموزه های دین یهودیت دست به کشتار می زند.

خاخام حمامی لاله زار ادامه داد: جنگ بر اساس قوانین بین المللی چارچوب های خودش را دارد و رژیم صهیونیستی کودکان، زنان، بیمارستان ها و اماکن مقدس را به عنوان هدف نظامی محسوب می کند و افرادی که بی دفاع هستند را مورد حمله قرار می دهد که این مورد قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی بر خلاف آموزه های یهودیت دست به کشتار می زند

رژیم صهیونیستی بر خلاف آموزه های یهودیت دست به کشتار می زند