مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-12بين الملل

چرا رؤیای تل آویو درباره نابودی حماس تعبیر نمی شود؟


با توجه به نبرد نامتقارن حماس با نظامیان صهیونیست پیش بینی می شود خسارت گسترده ای به ارتش و سامانه های زرهی این رژیم وارد و درنهایت نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجبور به عقب نشینی از باریکه غزه شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: تنها ساعاتی پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی ، کابینه و فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی با گرفتن انگشت اتهام به سوی محور مقاومت، وعده نابودی تمام زیرساخت های نظامی- سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در نوار غزه دادند.

حال با گذشت بیش از 36 روز از عملیات هفتم کتبر ، نیروی زمینی ارتش صهیونیستی درگیر جنگ فرسایشی در شرق و شمال نوار غزه شده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پویانمایی فانتزی ای در شبکه های اجتماعی مدعی شد فرماندهی مرکزی حماس در زیر بیمارستان شفا قرار دارد و هدف اصلی ماشین جنگی رژیم رسیدن به این بیمارستان و نابود کردن زیرساخت های منطقه است.

 نخست وزیر رژیم صهیونیستی نه تنها تهدید به نابودی حماس کرد، بلکه مدعی شده است رژیم اشغالگر قدس تا مدت نامعلومی کنترل امور نوار غزه را برعهده خواهد گرفت.

در حالی ادعاهای ضدونقیض در زمینه آینده حماس یا اداره غزه از سوی مقام های صهیونیست مطرح می شود که برخی تحلیلگران معتقدند، صهیونیست ها زیر فشار رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رؤیای تل آویو درباره نابودی حماس تعبیر نمی شود؟

چرا رؤیای تل آویو درباره نابودی حماس تعبیر نمی شود؟