مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-20اجتماعي

آخرین وضعیت 8 استان پس از دریافت هشدار بارندگی


سازمان هواشناسی در تازه ترین گزارش به تشدید بارش در هشت استان و آبگرفتگی معابر و نیز افزایش ارتفاع موج در آب های جنوب کشور به بیش از 2 متر هشدار داد و در نتیجه تا غروب دوشنبه 29 آبان حداقل در استان خوزستان و کردستان آبگرفتگی معابر و منازل سبب ایجاد اختلال .

- ایسنا/تهران سازمان هواشناسی در تازه ترین گزارش به تشدید بارش در هشت استان و آبگرفتگی معابر و نیز افزایش ارتفاع موج در آب های جنوب کشور به بیش از 2 متر هشدار داد و در نتیجه تا غروب دوشنبه 29 آبان حداقل در استان خوزستان و کردستان آبگرفتگی معابر و منازل سبب ایجاد اختلال در زندگی شهروندان شده است.

بارش باران در اهواز باعث ایجاد آبگرفتگی شده و آبفا و شهرداری در حال تلاش برای مدیریت سیلاب و جلوگیری از ورود خسارت به شبکه های زیربنایی شهر و منازل مسکونی هستند؛ حجم آب و بارشی که از صبح با آن مواجه بودیم آنقدر زیاد بود که مناطق مختلف اهواز را دچار آبگرفتگی کرد اما با گذشت زمان وضعیت بسیاری از این مناطق مطلوب و آب از مناطق تخلیه شده است.

تلاش برای جلوگیری از ورود آب به منازل شهروندان در اهواز رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به آبگرفتگی معابر از تلاش برای جلوگیری از ورود آب به منازل شهروندان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت 8 استان پس از دریافت هشدار بارندگی

آخرین وضعیت 8 استان پس از دریافت هشدار بارندگی