مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-30سياسي

خانه و شغل در اختیار اتباع غیرمجاز قرار ندهید


مدیرکل اتباع و مهاجرین بیگانه استان کرمان گفت: مردم به هیچ عنوان وسیله نقلیه، خانه های خود و یا شغلی در اختیار اتباع بیگانه غیرمجاز قرار ندهند چراکه در صورت همکاری مردم می توان سیاست های ساماندهی اتباع بیگانه را بهتر در پیش گرفت و اجرا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، روح الله خضری پور صبح امروز در جلسه ساماندهی اتباع بیگانه که در محل فرمانداری رفسنجان برگزار شد، اظهار کرد: امسال موضوع اتباع بیگانه به صورت جدی تر پیگیری می شود.

 وی افزود: اتباع بیگانه مجاز که دارای کارت اقامت هستند باید ساماندهی شوند و آن دسته از اتباع که به صورت غیرمجاز در کشور حضور دارند باید به کشور خود برگردند و در این خصوص تعارفی هم نداریم، هیچ جای دنیا هم این غیرمجاز بودن را نمی پذیرد.

 خضری پور بیان کرد: در شهرستان رفسنجان به لحاظ کشاورزی پسته، اتباع بیگانه حضور می یابند که بخشی از آنها غیرمجازند و باید تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: برخی مردم خانه و کار در اختیار اتباع بیگانه غیرمجاز قرار می دهند که بایدآگاه سازی و اطلاع رسانی انجام شود تا مردم از در اختیار قراردادن وسیله نقلیه، خانه و شغل به اتباع بیگانه غیرمجاز پرهیز کنند.

 خضری پور تصریح کرد: در صورتی که مردم در این زمینه همکاری کنند بهتر می توان سیاست های ساماندهی این قشر را در پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه و شغل در اختیار اتباع غیرمجاز قرار ندهید

خانه و شغل در اختیار اتباع غیرمجاز قرار ندهید