مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-14سياسي

آذری جهرمی در واکنش به استفاده سخنگوی دولت از عبارت «واقعیه یا کیکه»


سیاست گذاران انسداد اینترنت اگر می خواهند از نتیجه سیاست شان ارزیابی میدانی داشته باشند، سخنان امروز سخن گوی محترم دولت را بشنوند.

  - آذری جهرمی در واکنش به استفاده سخنگوی دولت از عبارت واقعیه یا کیکه آذری جهرمی: سیاست گذاران انسداد اینترنت اگر می خواهند از نتیجه سیاست شان ارزیابی میدانی داشته باشند، سخنان امروز سخن گوی محترم دولت را بشنوند.

  محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت نوشت که گویش متفاوت یک نوجوان در اینستاگرام، کلیدواژه سخن گوی دولت شد؛ به همین سرعت!سیاست گذاران انسداد اینترنت اگر می خواهند از نتیجه سیاست شان ارزیابی میدانی داشته باشند، سخنان امروز سخن گوی محترم دولت را بشنوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازانتخاب، محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت نوشت که گویش متفاوت یک نوجوان در اینستاگرام، کلیدواژه سخن گوی دولت شد؛ به همین سرعت! وی در این باره با انتشار ویدیویی نوشت: سر درآوردن یک کلیدواژه ی تولید شده ی اینستاگرام و یوتیوب از رتوریک سیاسی سخن گوی محترم سیاست گذاران انسداد اینترنت اگر می خواهند از نتیجه سیاست شان ارزیابی میدانی داشته باشند، سخنان امروز سخن گوی محترم دولت را بشنوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری جهرمی در واکنش به استفاده سخنگوی دولت از عبارت «واقعیه یا کیکه»

آذری جهرمی در واکنش به استفاده سخنگوی دولت از عبارت «واقعیه یا کیکه»