مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:302023-10-25اقتصادي

ماموریت ویژه سازمان بنادر برای مقابله با آلودگی های دریایی


معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با تدابیر پیش بینی شده انتظار می رود مراکز پیشگیری و مقابله با آلودگی دریایی بنادر شهرستان عسلویه در استان بوشهر ظرف سه ماه آینده فعال شوند.

- ایسنا/بوشهر معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با تدابیر پیش بینی شده انتظار می رود مراکز پیشگیری و مقابله با آلودگی دریایی بنادر شهرستان عسلویه در استان بوشهر ظرف سه ماه آینده فعال شوند.

مجید علی نازی در بازدید از بندر پتروشیمی پارس در عسلویه گفت: به دلیل حساسیت کالاهای تخلیه و بارگیری شده در بنادر فعالیت مرکز پیشگیری و مقابله با آلودگی دریایی از اهمیتی ویژه ای برخوردار است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در تمدید مجوز فعالیت این نوع بنادر یکی از مولفه های اصلی برای تمدید، داشتن مرکز فعال پیشگیری و مقابله با آلودگی دریایی است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: برخی از بنادر نیز با انتخاب شرکت راهبری اقداماتی در این زمینه انجام دادند اما در تمدید مجوز فعالیت بنادر ملاک ارزیابی وجود مرکزی فعال در زمینه پیشگیری و مقابله با آلودگی های دریایی است.

علی نازی ادامه داد: توجه به محیط زیست دریایی از اولویت های نخست سازمان بنادر و دریانوردی است بر همین اساس موضوع آماده به کار بودن بنادر برای مقابله با آلودگی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت ویژه سازمان بنادر برای مقابله با آلودگی های دریایی

ماموریت ویژه سازمان بنادر برای مقابله با آلودگی های دریایی