مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-06اجتماعي

امدادرسانی به 76 خانوار متاثر از سیلاب مازندران/ تخلیه آب از 52 واحد مسکونی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی به 76 خانوار متاثر از سیلاب در شهرستان های چالوس، آمل، عباس آباد، سوادکوه و سوادکوه شمالی خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی به 76 خانوار متاثر از سیلاب در شهرستان های چالوس، آمل، عباس آباد، سوادکوه و سوادکوه شمالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، دکتر غلامعلی فخاری اظهار کرد: بارش شدید باران شامگاه شنبه13 آبان مناطقی از شهرستان های چالوس، عباس آباد آمل، سوادکوه و سوادکوه شمالی را تحت تاثیر قرار داد و منجر به جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی تعدادی از معابر، منازل و اماکن تجاری شد که تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان در اسرع وقت برای کمک به متاثرین از این حادثه به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به بارش های سیل آسا و جاری شدن سیلاب درمناطق مختلف غرب و نواحی مرکزی مازندران افزود: بیشترین مناطق آسیب دیده در غرب استان در شهرستان چالوس و در روستاهای زوات، اکبرآباد، خرمشه، مهدی آباد، تجن کلا، کریم آباد، دارکلا، مازوپشته و در شهرستان آمل خیابان هراز و حوالی میدان هزار سنگر بوده و در شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی نیز مناطقی را متاثر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 76 خانوار متاثر از سیلاب مازندران/ تخلیه آب از 52 واحد مسکونی

امدادرسانی به 76 خانوار متاثر از سیلاب مازندران/ تخلیه آب از 52 واحد مسکونی