مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-17حوادث

باند رسید ساز جعلی در زاهدان منهدم شد


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری باند رسیدساز جعلی که اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروند زاهدانی کرده بودند خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری باند رسیدساز جعلی که اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروند زاهدانی کرده بودند خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز جمعه در تشریح این خبر گفت: طی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام اینکه پس از ثبت آگهی فروش برنج و چای و.

در یکی از سایت های آگهی محور، فردی با آنها تماس گرفته است و پس از توافقات اولیه وارائه یک رسید بانکی اقدام به دریافت کالا توسط وانت بار تلقی نموده که پس از گذشت چند ساعت متوجه شدیم پولی به حساب واریز نشده است که مراتب جهت رسیدگی در دستور کار افسران سایبری قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهمین با پیدا کردن وانت بار از طریق سایت واسط و برقراری تماس و ارسال آنها برای دریافت کالا به درب مغازه شکات بعد از اطمینان دریافت کالا توسط آنها، اقدام به ارسال یک رسید بانکی جعلی که نشانگر مبلغ واریزی از طریق عابر بانک به حساب شکات بود از آن ها کلاهبرداری می کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان این پلیس دو نفر از اعضای این باند دو نفر شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند رسید ساز جعلی در زاهدان منهدم شد

باند رسید ساز جعلی در زاهدان منهدم شد