مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-12سياسي

شهردار «دهلران » برخلاف قانون ساکن این شهر نیست


شهردار دهلران بر خلاف قانون که باید شهردار جهت درک وضعیت بهتر شهر در همان شهر ساکن باشد اینگونه نیست و مردم نسبت به این موضوع نقد دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، خرداد ماه سال 1400 بود که با روی کار آمدن اعضای جدید شورای اسلامی شهر دهلران انتخاب شهردار به مهمترین و چالشی ترین موضوع تبدیل شد و مردم خواهان ابقاء شهردار وقت به عنوان یکی از فعال ترین شهرداران ادوار شهر دهلران شدند.

این در حالی است که پس از کش و قوس های فراوان در آذر ماه سال 1400 امین الله جام سحر به عنوان شهردار دهلران از سوی شورای شهر انتخاب شد.

بر اساس آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار، شهردار باید از تاریخ اشتغال به کار تا زمانی که در این سمت انجام وظیفه می کند، در داخل محدوده آن شهر سکونت و اقامت داشته باشد؛ این قانون به این دلیل مصوب شده است تا شهردار بداند که مردم با چه شرایطی زندگی می کنند، اوقات فراغتشان در آن شهر چگونه سپری می شود و فضای شهر به چه شکلی است.

این تمام ماجرا نیست و این روزها و با گذری بر کانال های پیام رسان اجتماعی در فضای مجازی اکثریت مردم از نحوه جمع آوری نامنظم و گاهاً به خاطر عدم جمع آوری زباله های خانگی و سطل های زباله در مکان های عمومی بسیار ناراحت و همواره انتقاد و گلایه خود را از طریق کانال های خبری تلگرامی به گوش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار «دهلران » برخلاف قانون ساکن این شهر نیست

شهردار «دهلران » برخلاف قانون ساکن این شهر نیست