مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 23:102023-11-19سياسي

قطعه دوم پروژه بهسازی معابر ورودی شهر مارگون افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی محمد روستا (معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری) روز یکشنبه در آیین افتتاح این پروژه گفت به مشکلات مارگون آگاه هستیم و همه تلاش مجموعه استانداری رفع این مشکلات است، - قطعه دوم پروژه بهسازی معابر ورودی شهر مارگون در کهگیلویه وبویراحمد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی محمد روستا (معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری) روز یکشنبه در آیین افتتاح این پروژه گفت به مشکلات مارگون آگاه هستیم و همه تلاش مجموعه استانداری رفع این مشکلات است، اما فرصت نیاز است تا برنامه ها و اقدامات در نظر گرفته شده دولت در این شهرستان عملیاتی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، اعتبار هزینه شده فاز دوم پروژه بهسازی معابر ورودی شهر مارگون را هفت میلیارد و 300 میلیارد تومان اعلام کرد.

روستا با بیان اینکه مارگون شهرستان محروم استان است، افزود در تلاشیم تا انشاالله با همکاری و پیگیری استاندار محترم و حوزه معاونت عمرانی بنیاد علوی را در مارگون مستقر کنیم و طی چهار سال وعده هایی که در حوزه تعمیر و تحول در زیرساخت دادیم عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه دوم پروژه بهسازی معابر ورودی شهر مارگون افتتاح شد

قطعه دوم پروژه بهسازی معابر ورودی شهر مارگون افتتاح شد