مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 20:352023-10-25سياسي

برخورداری 1560 زوج نابارور گلستانی از مزایای بیمه سلامت


مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان با تأکید بر اینکه باید همه هم استانی ها از مزایای بیمه سلامت مطلع شوند، ادامه داد: این بیمه 107 نوع بیماری را تحت پوشش قرار داده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان با تأکید بر اینکه باید همه هم استانی ها از مزایای بیمه سلامت مطلع شوند، ادامه داد: این بیمه 107 نوع بیماری را تحت پوشش قرار داده است.

سیدمحمد حسینی ظهر امروز چهارشنبه، 3 آبان ماه 1402 در همایش گرامیداشت هفته بیمه سلامت که در اداره کل بیمه سلامت استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت های دولت سیزدهم، بسیاری از بیماری ها از جمله ناباروری و پیوند عضو تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند که این اتفاق مهم برای هموطنان به خصوص هم استانی ها بسیار امیدآفرین است.

وی با بیان اینکه 107 دسته بیماری تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که یکی از این تعداد بیماری انواع سرطان ها است، ادامه داد: هموطنان می توانند از طرح های دارویاری و مدیریت نشان نیز برای بهره مندی از گونه های مختلف بیمه سلامت استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان از بهره مندی یک هزار و 560 مورد از زوجین بیمار بستری و سرپایی نابارور استان از خدمات بیمه سلامت خبر داد و با بیان اینکه 90 درصد هزینه ناباروری در تعهد این بیمه قرار گرفته است، افزود: این بسیار ناراحت کننده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری 1560 زوج نابارور گلستانی از مزایای بیمه سلامت

برخورداری 1560 زوج نابارور گلستانی از مزایای بیمه سلامت