مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-02سياسي

راستی آزمایی گزارشات ارسالی فساد اداری و تخلف دستگاه ها به سامانه سامد


مدیرکل مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری تهران گفت: گزارشاتی که از فساد اداری، تبعیض و تخلفات دستگاه ها به سامانه سامد ارسال می شود توسط بازرسین بررسی و مورد راستی آزمایی قرار می گیرد.

- مدیرکل مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری تهران تاکید کرد راستی آزمایی گزارشات ارسالی فساد اداری و تخلف دستگاه ها به سامانه سامد مدیرکل مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری تهران گفت: گزارشاتی که از فساد اداری، تبعیض و تخلفات دستگاه ها به سامانه سامد ارسال می شود توسط بازرسین بررسی و مورد راستی آزمایی قرار می گیرد.

اسدالله تقی زاده در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند بررسی گزارش تخلفات دستگاه ها و فساد اداری در سامانه سامد گفت: با توجه به سیاست های اتخاذی دولت سیزدهم مبنی بر ارتباط تنگاتنگ با مردم و حضور مسئولان در برنامه ها و مناسبت های مختلف و همچنین به صورت مستمر در استان تهران، این امر از آغاز به کار دولت مردمی در حال اجراست و این موضوع در قالب برنامه های ملاقات چهره به چهره، سامانه تلفنی 111 سامد و همچنین حضور مردم در دیدارهای مسئولان استانی و شهرستانی در نمازهای جمعه پیگیری می شود.

وی افزود: در نماز جمعه تهران به صورت مستمر میز خدمت و ارتباط مردمی برگزار می شود و ارتباط دو سویه خوبی بین مردم و مدیران کل صورت گرفته است، البته این طرح در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستی آزمایی گزارشات ارسالی فساد اداری و تخلف دستگاه ها به سامانه سامد

راستی آزمایی گزارشات ارسالی فساد اداری و تخلف دستگاه ها به سامانه سامد