مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:012023-10-24سياسي

تاکید معاون عدلیه بر نقش مهم مشاورین املاک در پرونده های قضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، با اشاره به اینکه برای برآوردن نیازهای معنوی نیاز است که در مرحله اول نیازهای مادی خود را رفع کنیم، اظهار کرد: کاری که مشاورین املاک انجام می دهند منجر به ایجاد پناهگاه برای مردم می شود.

وی با بیان اینکه سند در مفهومی کلی به معنای تکیه گاه است، توضیح داد: اثری که مشاورین املاک در قالب سند، قولنامه و قرارداد از خود به جا می گذارند، تاثیر زیادی از جنبه های اقتصادی، جنبه عمومی و اجتماعی بر روی مردم و جامعه دارد.

وی گفت: مشاورین املاک قبل از انعقاد قرارداد با تعاملی که با طرفین معامله دارند تلاش دارند زمینه تفاهم دوسویه را فراهم کنند.

معاون پیشگیری از جرم قوه قضاییه ابراز کرد: هر چند خدمات مشاورین املاک قبل از انعقاد قرارداد رایگان است ولی نباید به نحوی باشد که به عنوان مانور متقلبانه شناخته شود و بعدها به عنوان معاونت در کلاهبرداری در پرونده به ثبت برسد.

وی با اشاره به ضرورت آموزش مشاورین املاک اضافه کرد: باید از همه کسانی که برای ارتقای دانش حقوقی در حوزه املاک و آموزش تخصصی فعالان این صنف تلاش دارند قدردانی کرد.

جهانگیر گفت: مشاورین املاک باید شرایطی قبل از انعقاد قرارداد مهیا کنند که طرفین بتوانند واقع بینانه و منصفانه تصمیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون عدلیه بر نقش مهم مشاورین املاک در پرونده های قضایی

تاکید معاون عدلیه بر نقش مهم مشاورین املاک در پرونده های قضایی